maandag 16 december 2013

2013 - marathons en ultra's


Wat heb ik eigenlijk uitgevoerd op loopgebied in 2013? Afgelopen week vroeg een medeloper bij de Atletiekvereniging of ik wel eens een marathon gelopen had. Dit jaar wel ja en ook wel langer. Niet voor de snelheid maar voor het onderweg zijn.
Mijn eigen nieuwsgierigheid was geprikkeld. Wat heb ik eigenlijk uitgevoerd in 2013? Op loopgebied dan? Vooral veel genoten!

13 januari - strandmarathon Den Haag


9 maart - Sallandse heuvelrugtrail 50 km - primeur Ultra!












18 -19 mei Roparun Parijs-Rotterdam
23 juni - Veluwezoomtrail - 53 km

5 oktober Kustmarathon

26 oktober - Beartrail - plan was 57 km, werd 40 km
30 november - Trail Lommel - 55 km, werd 56,5 km

Best een mooi lijstje, al zeg ik het zelf!
Op naar 2014!

1 opmerking:

  1. Je bent een echte ultraloopster geworden afgelopen jaar. Mooi loopjaar geweest!

    BeantwoordenVerwijderen