woensdag 11 januari 2012

Aanmelden Veluwetwitrun

Op zondag 18 maart gaat het gebeuren:
Ik ga, samen met een hele groep hardlopers en/of twitteraars, een ronde lopen in mijn eigen hardloopomgeving.
Gewoon omdat het kan.

De ronde zal totaal 30 km lang zijn. Je kunt er ook voor kiezen om de eerste 20 of de laatste 10 km mee te lopen.
We zorgen er met elkaar voor dat de 20 km en 10 km lopers naar het pauzepunt gebracht worden, of opgehaald worden.

Ik probeer een route samen te stellen die lekker gevarieerd is en zo veel mogelijk zal gaan over onverharde paden.
Het is de bedoeling dat we als 1 groep lopen. Tempo zal liggen rond de 6.00/6.15 per km.
Voor drinken en eventueel eten onderweg moet je zelf zorgen.

Start zal zijn bij camping In de Rimboe in Ermelo www.inderimboe.nl
Daar worden we ontvangen met koffie/thee een eventueel wat lekkers. Dit zal vanaf 11.15 zijn.
Om 12.00 gaan we van start met lopen. Eerste ronde deel tot ongeveer 14.00. Korte pauze
14.15 weer door voor deel twee.
Terug bij start rond 15.15

Als we weer terug bij start zijn is er de mogelijkheid om te douchen!
Daarna kun je fris en fruitig borrelen en aanschuiven voor een vroeg diner. (hardlopen maakt hongerig)

De keuken van In de Rimboe gaat speciaal voor ons open :)

Wil je ook meelopen kun je je hier opgeven! (door onderstaande url te kopiƫren en te plakken in de adresbalk)

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDAtZXR6UmJhS1U4blozaGlJSEsxUWc6MQ

Voor vragen/opmerkingen
@veluwetwitrun
veluwetwitrun@gmail.com

Ik heb er nu al zin in!!

3 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk. Is er een lijstje van deelnemers.
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee, dit is leuk maar in maart zit mijn agenda ook al vol :( .. ik ga wel ff reclame maken voor je :)

    BeantwoordenVerwijderen